Är förälskelsen en sorts psykos?

I så fall skulle jag gärna leva resten av mitt liv i den. Idag är det 13 veckor kvar tills jag och min älskade kan vara tillsammans dygnet runt om vi så vill :)
Jag ligger ensam i min säng och saknar min Jimmy, samtidigt som jag känner hat mot kriminalvården för att jag inte kan vara med den jag älskar så måste jag även känna tacksamhet, för utan dom hade mina och Jimmys vägar förmodligen aldrig korsats och jag hade inte kännt den kärleken jag gör idag.
''He works in mysterious ways'' ja det kan jag verkligen hålla med om...

Han är verkligen underbar min Jimmy, idag så lyckades jag på något sätt ringa upp honom (i fickan) när jag satt och vrålade som mest till sing star, snäll som han är så sa han att ''älskling du sjunger jätte fint'' och sedan sjöng han själv en liten truddelutt så jag skulle känna mig lite mindre generad över hela spektaklet <3
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det är tråkigt att se människor misslyckas, för jag vet själv hur det känns att åter igen hamna på botten av samhället. Men jag är inte den som ska se ner på eller snacka skit om en person som helt enkelt gjort en tabbe och verkligen ångrar sig, så länge som personen i fråga inte är aktiv runt i kring mig så ställer jag mer än gärna upp och stöttar och lyssnar. Min axel är tillgänglig för gråt!
För vad fan tror folk ska hända om ingen lyssnar, ingen förstår, ingen vill förstå eller ens bryr sig, om alla bara vänder ryggen till och stänger sina dörrar?! Samhället får lida för deras egna misstag att stänga ute personer, det går inte att skylla allt på en viss ''typ'' av människor, för dessa människor har blivit förvandlade till just denna ''typen'' av nån anledning från första början... Spara era ''värdefulla'' enkronor, ja för fan, för tänk vad som skulle kunna hända om vi delade med oss till de som inte har ett skit...
Människor tycker att jag är en fattig person bara för att jag inte har någon inkomst, men jag är fan miljonär med tanke på alla de kärleksfulla människorna som finns i mitt liv! Fattig är den som ingen kärlek varken får eller ger...

Fridens <3

Kommentarer
Postat av: Jimmy

DU är så duktig på att formulera ditt skrivande så de låter bra och blir sammanhängande, jag är så stolt över dig!



PS. du sjunger väldigt fint på riktigt...

2010-10-16 @ 07:00:42
Postat av: Jimmy

DU är så duktig på att formulera ditt skrivande så de låter bra och blir sammanhängande, jag är så stolt över dig!



PS. du sjunger väldigt fint på riktigt...

2010-10-16 @ 07:01:43
Postat av: Anonym

Bra skrivet dannie :) är glad för er :D

2011-01-04 @ 01:40:32
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0